Váš prohlížeč není už aktuální.

Internet Explorer už neodpovídá současným standardům a tato stránka ho už nepodporuje.

Pro používání této stránky zaktualizujte prosím na aktuální verzi nebo použijte jiný prohlížeč.

Zde najdete seznam nejpopulárnějších prohlížečů. Klikněte na na jeden ze symbolů, abyste se dostali na stránku s možností stažení:

proceed anyway¹
¹Display errors and browser crashes may occur.
Představení
Prémium
Aliance
BB kódy
Další informace
Hráč
Osady
Budovy
Jednotky
Mapa

Boje

Jakmile zaútočí hráč na osadu jiného hráče, dojde tam nevyhnutelně k boji. Zde jednotky bojují proti sobě dokud není jedna strana kompletně rozdrcena a zničena. Přitom také může osada (hradby nebo jiná budova) být trvale poškozená. Útočník může buď vydrancovat nějaké suroviny nebo prostřednictvím hraběte dobývat, tedy trvale převzít.

Stupně boje jsou:

  1. Poškození hradeb
  2. Boj špehů
  3. Boj normálních jednotek
  4. Poškození budov
  5. Dobývání nebo drancování

Poškození hradeb

Předtím než započne boj, je snížena hodnota hradeb. K tomu potřebuje hráč útočné jednotky beranidla. Úroveň hradeb se sníží v závislosti na množství poslaných beranidel.

Boj špehů

Pokud se v řadách útočícího vojska nacházejí špehové, je před bojem normálně vypočtena špionáž.

Boj normálních jednotek

Normální jednotky bojují proti sobě. Zde se rozlišuje útočná a obraná hodnota. Jakmile jsou hodnoty určené, jsou potom kvůli vnějším vlivům změněny.

Přitom platí následující úpravy pro útočníka:

- Morálka: To je mechanismus, který zabraňuje obrovským hráčům zničit bez problémů menší hráče. Zde se porovnává počet bodů všech osad útočící strany a celkový počet bodů obránce. Má-li útočník více, potom se se zmenšující morálkou zmenšuje efektivita jeho jednotek. Morálka je mezi 100% a 30%.

- Štěstí: Faktor náhody, který se stanovuje pro každý boj. Tato hodnota ovlivňuje sílu vojska. Štěstí kolísá mezi -25% a +25%.

Obránce zlepšuje svoji obranou sílu svých jednotek pomocí:
- Bonus zdi: Tento bonus vytváří hradby a zlepšuje všechny obrané hodnoty. Bonus zdi je mezi 100% (úroveň 0) a 220% (úroveň 20).

- Noční bonus: To je ochrana, která chrání mezi 0:00 a 8:00 hodin. Během této doby profituje obránce z nočního bonusu, což znamená: dvojnásobná síla obrany všech jednotek během této doby. Mimo tento čas není žádný noční bonus.

Bojové hodnoty se porovnají, potom se stanoví ztráty. Hrabě zemře, pokud s ním nebudou poslané žádné jednotky a dojde k bitvě nebo padne v boji více jak 50% jednotek.

Poškození budov

Na konci se zpočítá poškození ostatních budov a to závisí na objemu ztrát obránce a počtu katapultů útočníka.

Dobývání nebo drancování

Jakmile boj skončí a útočník vyhraje, stane se následující: Přeživší jednotky útočníka vyrabují zásoby surovin v osadě a přinesou suroviny do jejich domovského města. Pokud přežil hrabě, začne s dobýváním a sníží sféru vlivu osady.

Sféra vlivu se přepočítá poprvé po pokusu o dobytí. Pokud jsou při útoku poškozené budovy, sféra vlivu se přepočítá.


Verze 4.1.0
generováno za 6 ms Čas serveru: 10:55:11